Kızlar bebeğim 1 aylık olmak üzere fakat devamlı acikiyor emziriyorum doktor doymuyor dedi 90 lik mama veriyorum fakat 2 saatte bir bazen saatte bir acikiyor bu normal mi? Kolik bir bebeğim var huysuzlugu akşam çok oluyor ama bu devamlı acikmasini napicam yani bu durumu yaşayan var mi? Birtek biz mi böyleyiz ben anlamadim nolur aynı durumu yaşayan varsa bana çaresini söylesin