Serapcerez doğduğundan beri Prima premium care kullanıyorum. Çok memnunum. Diğer bezlere oranla pahalı ama kesinlikle parasını hak ettiğini düşünüyorum. Eltim elinde kalan küçük bezlerden vermişti yeni doğum yaptığımda sleppy, baby turco ve goon. Kesinlikle hiç biri bir Prima edemez. Daha elinize alır almaz aradaki farkı anlıyorsunuz zaten.