9.5 aylık oğlumun uykuları genel anlamda iyi 🧿 gece 2 bazen hiç uyanmaz. Gündüz uykuları 45 dk-1 saat arası değişir. Doğduğundan beri böyleydi. Bazen anında uyuyakalır, bazen beşiğini sallamak zorunda kalırım. Ninni tarzı müziklerle uyuyor. Ancak uykuya dalarken o kadar zorlanıyor ki son günlerde anlam veremiyorum, uykusu olduğu halde saatlerce direniyor, direndikçe daha da ağlıyor, ağladıkça daha da katılıyor. Atak mı yoksa bu durumu düzeltebileceğim bir yöntem var mı? İkimiz de inanılmaz yıprandık. Dediğim gibi uykuda sorun yok daldıktan sonra iyi uyuyor ama iş dalana kadar ki süreçte