Kızlar 35 haftalık hamileyim erkek bebeğin olacak Allah’ın izniyle. Doktorum böbreğinde genişlik boşluk var dedi doğduktan sonra çocuk doktorunun bakması lazım dedi. Genelde altında çok büyük bi sorun olmuyor ama bilgilenmen lazım dedi. Böyle bi durum yaşayıp doğduktan sonra sıkıntı olan veya olmayan var mı ?