Tgbdmrkay kusmamız yok bayadır çok şükür ek gıdadan bir süre sonra bitti. Ama doktorumuz kusma olmaması reflüsü olmadığı anlamına gelmiyor dedi. Hırıltımız oluyor mide asidi boğazına geldiği için. Öksürünce geciyor. Alerjide reflüyü tetikler dediği için alerji ayına kadar devam ettirdik ilaçlarını.