03032014 Kızlar iyi akşamlar ben doğum yapalı 2 buçuk sene oldu ameliyat yerim ara ara kaşınıyor ama öyle böyle değil kızarıyor kanama derecesine geliyor bunu yaşayan varmı çözüm bulan
Busra2013 03032014 5.5 ay cok kasınıo ya bıde kızarmıs sanırım kurudugu ıcın oluo yav surun vucut yagı
Kedidirokedi 03032014 15 ay oldu benimde ara ara kaşınıyor uç kısımları normale döndü ama orta kısımlar hala kabarık ve kaşınıyor
irva 03032014 21 ay oldu bazen benim de kaşınıyor.Kaşıyorum bir de hissiyat yok ya orada kaşıdığımdan da anlamıyorum çok gıcık oluyorum.😅
Eylblz Ya benim de 9 ay oldu doğum yapalı ara ara inanılmaz kaşıntı oluyor deliricek gibi oluyorum bazen korkuma kaşıyamiyorum da. 3 ay sonra yıllık kontrol var bi doktora sorcam bakalım. Yara izi kaşınıyorsa iyilesiyor derler inşallah öyledir 🤭
GokceOrmanci irva ben kasiyamiyorum acilcak diye herlade korkuma😅 ama benim daha yeni oldu 3.5 ay daha
Ays1 03032014 3 senedir oldum bende ama kasinmasi normal 7 kat dikiş yani et bağlanıyor birde ilk aylarda dikişte tüy çıkmaz et bağlanmaya başlayınca kaşınır tüyden dolayı da kaşınır