9 ay 21 günlük 7. Ayından beri emekliyor,alkış baybay bazen gel gel yapiyor, baba dede mama canı isteyince anne diyor :) ayağa kalkıyor ancak adım atamıyor geri oturuyor koltuk kenarlarında gidiyor 3 gündür:) bu ara tvde reklam görünce hipnoz olmuş gibi bakıyor kanal değiştiriyorum çoğu zaman birde herseyi ısırıyor:)