Noriye tabi. Ben şunu da duyuyorum. Sağlık ocağında bu aşılar bize söylenmedi diyolar. Kuzenime de ne rota ne menenjit aşılarını söylememişler. O da benden duyunca sormuş, sağlık ocağındakiler siz sormayınca bizde söylemedik demişler. Kuzenim ben bilmiyodum ki nasıl sorabilirim size deyince de e siz sormadınız demişler. Bu kadar saçma yani. Şimdi bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama tek doz bile yapabiliyo doktorlar. Danışmak lazım.