Merhaba arkadaslar bebegim 6 ayliklen beri ek gidaya gectigimiz gunden beri yemeklerini yiyordu puturlu alistik bu surecte hasta oldugunda yemek isdemediginde blender yapdim. Biraz ama sonra yone piturlu yemeye devam etti ancak 15 gundur asla yemek yemiyor oyle boyle degil sabah uykusunda icdigi 150 ml sut ile aksam 9 a kadar asla bisey yemiyor ne sut iciyor ne yemek yiyor khvalti yapmıyor corba icmiyor meyve puresi yemiyor..
istahi gitti bi anda asla agizini kitliyor agzina zorla soksam bile geri tukuruyor bi kasiktaki yemegi 15 20 kes agzina koyiyorum inatla geri tukuruyor biseyide yok hasta degil dis olabilirmi bilmiyorum
Yasayan varmi bir bebek nasil 15 gundur 15 saat ac kaliyor
sabah besde yedigi ile aksam 9’da uyku saatinde sut iciyor birde gece uykusunda ayikken yedirip iciremiyorum delircem ama eline verdiim
Ekmek simit pogca mucver yiyor hasaldigim seyleri hvuc kabak yemiyor asla bu sekilde nasil vitaminli beslicem 🥹