Geçen hafta aldım denedim ama pek istediğim gibi olmadı oda sıcakliginda 1 lt bim altın günlük süte 1 pk activia koydum şişeye çalkalayıp kavanozda paylaştığım 42 derece 8 saat ayarladım sonra 10 dk dışarıda bekletip 4 5 saatte dolapta beklettim kapağı açık halde sonra kapattım kapaklarını ama taş gibi olmadı sulu oldu Bi de yedikten sonra hafif Bi küf tadı geldi gibi hissettim siz nasıl mayaliyorsunuz