Merhaba bebegim 2 aylik bir erkek cocugu, iki gündür hastanede yatiyoruz sebebi bütün gün uyumamasi ve ciglik cigliga aglamasi öyle cok agliyorki kaslrinin arasi ve dudaklari hafif morariyor. Doktorlar karni yumusacik bagirsagi bos diyorlar ondan gelemez diyorlar. Benim sorum söyle siz anneler 2 aylik bebeginizin neresinde ne agrisi oldugunu nasil biliyorsunuz ?? Cok caresizim bebegim agliyinca ona yardim edememek beni cok üzüyor :((