Cnsu12345 Temmuz ayında Ahşaphanem bungalovdaydım kesinlikle çok güzel ve çok ilgililer öneririm bütün gezilecek yerlere de yakın. Cam teras,atv turu,Sapanca gölü,Ormanya hepsi yakın gidin hiç pişman olmazsınız.Alışveriş için Carrefour gibi marketler de yakın.