Denizyigit ağladığında istediğini elde etmeye alıştıysa bu akışkan halini almış olabilir, çocuklar bu dönemde ağlayarak yaptırma huyunu edinebilşyorlar, sınırlarımız dahilinde ağlamalarına bazen tepkisiz kalın istediğini elde etmenin ağlamak olmadığını öğrenmeleri gerekir, evde kendi izlemesede arkada açık olan tvde neyin oynadığı önemli, şiddet içeren şeyler varsa bu çocuğu farkında olamadan sadece duyarak bile etkileyebiliyor, 2 yaş sendromu zor bir süreçtir ağlamalar bağırmalar zıtlaşmalar olması normal şiddet normal değil, şiddetin altında bir nedenin yattığını düşünüyorum TV izleme stilinizi bilmediğim için belki TV kaynaklı olabilir diye düşünüyorum, yahut evde bağırmaya şahit olma yada başka yerlerde sürekli yüksek sesle bağırışa şahit olma durumları bunu tetiklemiş olabilir