Kızlar selam. Bu sokak düğünleri, asker eğlencesi, sünnet vesaire gibi saçmalıklar yasak değil mi. Gündüz 3ten beri bi sokak geride bitmeyen çalgı saat 11 oldu hala gürültü sıcak diye camları da kapatamıyorum. Akşam 8 den sonra uyuyan bebemi bu sesten dolayı bir türlü uyutamadım. Şikayet etsem kesilir mi acaba yoksa serbest mi hala.