Sendrom falan mi bilmiyorum ama şu son 1 aydır asla başa çıkamıyorum. Bazı yerlerde oturup bende ağlıyorum.. 28 aylik kızım nirmalde de hareketli huysuz bi çocuktu ama şuan çok başka birine döndü. Sebepsiz bitmeyen bi ağlama krizleri var ki resmen çıldırmalik. Sanki içinde biseye karşı bi öfke birktrmisde onu dışarı atamıyor resmen depresyonda gibi.. Allah a şükür mutlu bir yuvamız var elimizden geldiğince gzuel bakarız. Gezdirriz eglendiririz ama o kadar agresif davarniyor ki ne yapacağımızı şaşırıyoruz. Saatlerce oyun oynardık oyuna basladikdan 2 dk sonra oyuncakları fırlatıp git seninle oynamayacağım diyor. Başka bir aktivite yapmaya çalıştryorum sıkılıyor yapmiyor. Parka götürürüz sürekli son günlerde ordanda sıkılmış gittgimzde sadexe öfke nöbetleri geçiriyor. Ne oluyor bu çocuğa anlamıyorum. Her türlü şeyi düşündüm ne sebep olabilir diye ama bi çıkış bulamıyorum. Argivit şurup kullanıyoruz denk mi geldi bilmiyorum ama onu kullandgmzdan beridir böyle. Acaba o mu yaptı diyorum yoksa sadece bir sendrom mü? Nasıl başa çıkacağım bilmiyorum. Sizinde bu aydaki çocuklarınız da durum nedir ?