_anne29 Kızlar kızım inşallah 3 aylık olcak iyi gelir iyi olur dediğiniz mama var mı ya lütfen yardım edin
Venusum _anne29 mamayi genelde bebek secoyo canm.sma werdm mafoldu hipp cok sevdi ama cok pahali smdi aptamil demiyoruz
tuzludakota _anne29 bebeğiniz hangisini severse en iyisi o bence 🙂 bizde Aptamil jip Bebelac kullandık ve en sonunda sma da devam ediyoruz diğerleri bir türlü olmadı siz de deneyerek bulacaksınız
livanurvealpinannesi61 _anne29 bebekten bebeğe değişir tabiki ben kullanan annelere sordum en çok evolvia dan memnun kalmış herkes öneri üzerine aldım Bi sorun yaşamadım gaz kabızlık yapmadı hiç.
minnakin_annesi _anne29 doktor tavsiyesi ile baslanmali. benim bebeğimn alerjisi oldu mesela 2 tane çok çok pahalı mamaya karşı. sonra mama denemedim.
minnakin_annesi _anne29 evet her doktor farklı şey öneriyor da ilk 6 ay anne sütü dünyada genel geçer bilgi. ayrıca her doktora değil bebeğinizin gelişimini takip eden doktora göre ilerlemek gerekir
Birsenbirbenbirdebebek _anne29 deneye deneye Aptamil kullandık bizde müthiş kabızlık yaptı Bebeğim gecelerce kıvrandı Şimdi Hipp combiotic kullanıyoruz mutluyuz