Ysnm1 Bende uzun yol için almıştım . Tek sefer kullanabildik . Markası baby plus. Deneyimimi sorarsanız kesin şart , ama duruyomu derseniz alışmaları gerekiyo . Ben yinede zorlada olsa oturtmuştum . Allah korusun canına zeval gelmesindense ağlamasını yeğlerim . Bu arada ne kadarlık birşey arıyorsunuz bilmiyorum 1.000 tlye satıyorum ben