Kızlar 3 aydır satış elemaligi yapıyorum bugün müdürden 10 dk ATM ye gidip para çekim dedim izin vermedi sonra başka bir çalışan yarım saat erken çıktı izin istedi ona vermedi bende dayanamadım söyledim ayrimcalik yapıyorsunuz dedim ben işten ayrilicam dedim yeni eleman bulalım tm cik dedi şimdi ben ise gitsemmi gitmesemmi bu lafından sonra çözemedim zaten çalıştım calisali evime çocuğuma vakit ayiramiyorum hiç kafama yatmadi