İyi akşamlar kızlar konu kızım 3 yaşında ve biberon ve sütü bırakması lazım artık çünkü tuvalet eğitimi verdim bu sefer gece yatağına yapıyor çişini artık yatağı geçtim koltuğa da yapar oldu çok yıprattı beni bu durumu bu yüzden kızıma biberon ve sütü bıraktırmam lazım ama nasıl yapıcam bilmiyorum gündüz uykusu var onda da süt ve biberonla uyur gecede öyle siz nasıl bıraktırdınız bir kaç bakındım YouTubedan ama bulamadım sizin önerileriniz nedir yarın hemen deneyeceğim inşallah