Cansu1234 Beni yanlış anlamayın ama bu kadar mama ve biberona bebeğiniz sizi emmeyi bırakır. Daha 5 günlük siz istikrarlı olursanız emmeye başlar. Biberonu bi kenara atın gerekirse uyumadan bebeğinizi memeden almayın emmesini destekleyin.Aralarda o uyudukça sütünüzü sağın mamadan önce sağdığınız sütleri verin ama kaşık ya da şırıngayla hangisini yapabilirseniz. Emzik vermeyin mamanın ölçüsünü artırmayın bol bol ten tene temas edin sabırlı olursanız emecektir. Benimki öneri Tabi yine takdir sizin ne yapmak isterseniz