Arkadaşımın çocuğuda böyleydi sabahları sadece çikolata ekmek akşamları pilav ve soğanlı salatadan başka tek birşey bile yemiyordu. Öğürüyordu başka yemekte. Çikolata kutusu bitince almadı paramız bitti artık alamayız dedi köfte yok dedi. Artık açlıktan bayılırsa acile götürcem yeter üç yaşına geldi diyodu. Ve çocuk yemek yemeye başladı. Şimdide pilav soğanlı salata hariç herşeyi yiyo 😂