Oğlum 9 aylık olunca işe başlayacağım eşimin annesi ve annem dönüşümlü bakacak bu zamana kadar ben hiç televizyon izlemedim şuan 5 aylık ve işe başlayana kadar televizyon açmayı düşünmüyorum ama ben başlayınca mecbur izleyecek hiç gitmek istemiyorum bebeğimi bırakmak da istemiyorum şimdiden bunun telaşı sardı beni kayınvalidem Allah var iyi insan hani ona daha düşkün olursa falan diye düşünüyorum ben mi kötüyüm annelik mi böyle düşündürüyor iç güdümü acaba bilmiyorum ya siz nasıl atlattınız o dönemi