O kadar mutsuzum ki. 55 kilo ile hamile kalıp doğuma 64 kilo ile girdim. Doğum sonrası 57 kilo olmuştum. Şimdi tekrar 60 kilo olmusum ve göbeğim inanılmaz çirkin duruyor. Sizler nasıl kilo verdiniz. Yemek yemedigimde sütüm olmuyor. Yiyince kilo alıyorum moralim çok bozuluyor