YagizES yanı ben emzirmeyi bırakınca hiç. Sağım falan yapmadım sadece 3 gece uykusunda emzırdım bir kere sonra birdaha gelmiyor Oyle. Ama çok sutu olan bu arkadaşıma doktor sağdık tan sonra Bi tulbentte sıkıca sar göğüslerini bkaç gun demişti. Ayrıca adaçayı falanda sut kesermış