Hmyra96 Aynı hissiyatlar içerisindeyim ben de sizinle. Hatta bu akşam eşimle konuşurken biraz ağladım rahatladım. İster istemez en kötüsüne odaklanıyoruz hep ama işlerin yolunda gitmesi durumunda bu şekilde bir düzenimiz olmuş olacak. Hem de bizler biraz kafa dağıtmış, üretmiş, ekonomik anlamda da biraz daha rahatlamış olacağız. Zaten ne yapıyorsak bebeklerimizin geleceği için yapıyoruz. İnşallah bakıcılarımız iyi olsun ve bebeklerimiz bu düzene çabucak alışsınlar. Böyle bir düzen oturtmak pek çok anlamda iyi gelecek bizlere, inanıyorum🙏☺️