Şimdi benim 5ay 15 günlük ikizlerim var ve evimiz 2+1 yatak odası amerikan mutfak ve bide küçük oda var baza var içinde ikizlerimin ikiside erkek ve şuan doğudayız yani ev değiştirmeyeceğim 5 sene burdayım ama oda ayırma çocukları ayırma işini nasıl yapacağım bilmiyorum beşikte yatıyorlar şuan ikizide ayrı ayrı beşik biri park biri ahşap beşikte yatıyor hani diğer odaya mı koymalıyım beşikleri ne zaman ayırmalıyım odaları gece 2 sefer mama yemeye kalkıyorlar nasıl yapıcam bu işi çözemedim bi yandan hiç ayırmasammı diyorum ama kendi alanlarının olduğunun farkında olmayacaklar hep benimle yatarlarsa bana bağımlı olmalarından tereddüt ediyorum yardımcı olur musunuz fikir verirmisiniz 😥