3 gün önce belden uyuşturma sezeryan oldum 1 gün sonra feci derecede baş ağrısı başladı oysa ameliyattan sonra iki üç bardak kahvede içmiştim neyse bu baş ağrıları eve gidince çok şiddetlendi boynuma vurdu allah affetsin şuan felçli gibiyim sürekli yatıyorum kalkamıyorum kalksam kambur yürüyerek zar zor tuvalete gidiyorum bebeğime bakamıyorum emziremiyorum o derece kötüyüm bugün biraz gözüm açıldı ve bu yazıyı zar zor yazıyorum hala ağrılarım devam ediyor ve sizin tavsiyerinizi öğrenmek istiyorum en kısa sürede bu zorlu süreci nasıl atlatabilirim?