14 aylık oğlum çok ağlayan bir bebek ama bı akşam saat 6 dan beri ağlıyor. Dişleri kabarmış ama daha önceki dişlerde bu kadar ağlaması olmamıştı. Ağlardı elbet aöa bugünkü çığlık çığlığa ne babası ne ben susturamıyoruz. Dışarı bir kez çıkardı babası yine susmadı sonra evde biraz muz yedirdim tetagil sürdüm çıkardık dışarı ağlamıyor şuan. Doktora gittik mi hemen tahliller falan. Hasta olmayan çocuğu hasta ederler diş diye bekliyoruz doktora da gitmiyoruz. Ama perişan oldum resmen yemek yanmış onu susturmaya çalışırken sinirden tencerenin kapağını fırlattım böyle kriz anlarında ona da bağırmamak içim illaki bir şeye patlıyorum kendime şıan öyle kızıyorum ki..