begmmmell
Yaaa yerim kıyamam size 😊
Kızım 28 aylık ve ben hala odasını ayıramıyorum. Belki doğru belki yanlış ama ayırmak istemiyorum. Onunla onun nefesiyle uyumayı seviyorum, aynı zamanda çok pimpirikli bir insanım yanımda olunca içim rahat, odada tek başınayken korkarsa, yataktan düşerse ya da gece çıkıp evin içinde gezerse ve bir şey olursa falan diye bir türlü cesaret edemiyorum.
Ayrıca oda ayırma konusunsa illa ki ayırmalıyım diye şartlandırmıyorum kendimi çünkü çok değil 5-10 sene sonra; “çıkın odamdan beni yalnız bırakın, hepinizden nefret ediyorum” diye kapıyı çarpıp odasına kapanacak ve zor göreceğiz yüzünü 😁 O yüzden şu an tadını çıkarıyorum, bir daha bugünleri geri gelmeyecek, yanıbaşımda yatmayacak, en minnoş dönemlerinde onun nefesiyle uyumak beni mutlu ediyor, tabii kızımı da.. Elbet ayıracağım odasını ama şimdilik böyle iyi 💜😊