Bir haftadır yüzünde kızarıklık var bazen azaliyo bazen artiyo iki yanağındada var yedikleriyle alası olmadiginj düşünüyorum çünkü durup dururken de artiyo bazen .neden olabilir zaten çok huysuz bu ara hep agliyo hep sinirli. Trabzon’dan Kars’a geldik hava değişimi yapar mı acaba buranın havası hep esintili ondan olmuş olabilirmi yanakları .