basaksahinx arkadaş bnm diyeceklerimi demiş tam tamına😊😊 üzme kendini o ilk zamanlar öyle çabuk geçiyor ki hatırlamayacaksın, bebeğin uyuyunca öğün atlamaması için 2 saatte bir kaldır altını aç ayak tabanına daireler çiz bizimkide sarılıktan çok uyudu annem sürekli bişey var gibi panikliyodu bnde çay kaşığı kadar gelse veriyodum ağzına sürekli sağıyodum keşke elektrikli pompayı o zmn alsaydım 2aylıkken aldım, elle sağıp şırımgayla veriyodum emmeyi unutmaması için şırıngayla verin dediler birde bnm tutmamıştı memeyi çok zorlandık ama geçiyor üzme kendini inşallah toparlar hemen sn sütü sağ solgar tablet çok etkili B12 brewers olanı, bestlak damlada iyi humana da içtim ceviz ye kuruyemiş yağını artırır sütün bol su ve uyku moral ile düzelir