Kızlar sezaryen olalı 3 ay oldu tek başımayım bir yardımcım vs yok birde 3 yaşında oğlum her işimi kendim yapıyorum doğal olarak ama öyle koltuk çekme ağır kaldırma aşırı Bi şekilde yapmıyor en fazla 3 yaşındaki oğlumu birde puseti kaldırıyorum oda çok sık değil şu 3 4 gündü bir ağrı var anlatamam sanki adet ağrısı gibi böyle idrarini tutunca da bir ağrı oluyor ya öyle hele belim sanki kemiğim nasıl ağrıyor ayrılıyor doktora da yakın zamanda randevu bulamadım makine tutmak ile falan dikişlere birsey olur mu ki koltuk çekmiyorum bisey yapmıyorum