Ayseiklimali evet zorla ağlarken sussun ve uyusun dye salladğmda artk bende oda bitkin uyurdu dedğin gbi bıraktğmda 5 dk sonra uyanık bütün günüm uyutmaya çalşmakla geçerdi. Nasıl başardım inan bende bilmiyorum :) ama isteğim hep kendi kendine uyumasınoldğu için ve sallanmak istemedği için iki aylıktan beri hep uğraştm bütün yöntemleri denedm yatrdm ağladı asla çok ağlatmadm ben dayanamam çünkü geri aldm sakinleştrdim yatrdım ve müzikkk 5 aydr hep müzik uyurken açarm zaten yapa yapa bugünlere geldik inş sende başarrsın canım