Eliiif1 Suni sancıya dayanamayınca ben istedim ve oldum. Allah bulandan razı olsun 😅 Belden iğne vuruluyor ve belden aşağısı uyuşuyor açılman 10 cm olunca doktor ve ebenin yönlendirmesiyle ıkınıyorsun çok kolaydı benim için. Benim bel ağrım normalde de olduğu için ( Skolyozum var) alışkınım ağrıya yani iğne yüzünden ağrımıyor belim 😅