Cennet_annesi Esra44A evet olur bende kızıma öyle alıyorum aynı nerdeyse fakat alt kısımların belleri çok çok büyük hepsinin öyle nerdeyse ne bi ayarlaması var ne başka bişey terzide yaptiriyorum haddinden fazla büyük yani
Balkizinannesitugce Her ayı tam kalıp dogudundan beri sezonluk bir kerede alıyorum hepsini bu kış sonbaharı henüz almadım bekliyorum ama.uc katı olmuş ne yapacağımız hakkında bir fikrim yok
Mgpalb Lcw’den alışveriş yaparken genelde tam beden alıyorum ama kot şortlarda falan değişiyor. Kotları 1 beden büyük alıyorum. Ama genel anlamda bedenleri büyük. Oversize sevdiğim için oğlumda,çok sıkıntı olmuyor benim için.