58 günlük bebeğim var bu ara uykuları çok bozuk. Bebeği uyutup beşiğinde koyuyorum. 10-15 dk sonra bir çığlık gibi birşey atıyor. Ondan sonra korkulu gözlerle uyanıp ağlamaya başlıyor. Bana bakıp bi gülüyor bi korkup ağlıyor. Ondan sonra da arada emerken de ağlamaklı bir ses çıkartıp devam ediyor. Neden oluyor çok korktum ve üzülüyorum.