Herkese selam,
2 gündür akşam 6 Dan sonra dolaşmaya çıkarıyorum kızımı. Hoşuna da gidiyor .puaet örtüsü de kullanıyorum . Hiç açmadım akşam 6 Dan sonra güneş de yakmaz dedim zaten ama hafif esinti vardı. Dün eve geldim yanakları belli belirsiz pembe . Oralara ılık bez koydum pimpirikli biriyim çünkü ama ilk bebek bir o kadar da tecrübesiz. Güneş kremi nasıl alıp sürmem dimi. 56 günlük bebeğim. Dün akşam eve gelince ishal değil ama sert olmayan kaka yaptı bir tane. Bir daha yapmadı. Ama bugün öğleden sonra 37.1 e geldi ateşi sıcaklığını hissettim de ölçtüm. Ilık duş aldırdım gerekenleri uyguladım. Pembelik sabah gitmişti ama korkuyorum. Bebeğim böyle sıcak hissetmezdim göğsüme koyduğumda. Şimdi normal 36.7 ama korkuyorum rahatsızlığı var da öncü mü bu vs. Başka kaka yapmadı,çişi iyi,mamasını emdi,gülücükler yerinde . Halsiz değil her zamanki gibi gündüz hacıyatmaz. Ama korkuyorum. Lütfen yorumlarınızı bekliyorum ❤️