Merhaba hanımlar 7 aylık bebeğim var gözlerini aşırı derecede kaşıyor sürekli ve Buda küçülme gözde kızarma yapıyor doktora götürdüm enfeksiyon dedi damla verdi damlayı kullanıyoruz bitmek üzere AmA hala geçemedi ne yapmam gerekiyor aynı durumu yaşayan varsa bana yardımcı olabilir mi