OzlemCann benimkide aynı. 3 aylık elleri hep ağzında. sanırım elini keşfetmeye başladığı için. 15 gün önce emziği bıraktı, başka emzik aldım yine kabul etmedi, asla almıyor. elini ağzına götürmeye başlayınca bıraktı emziğide. dün doktora gittik, kesinlikle müdahale etmeyin dedi. eli bir yere değcek ağzına götürecek o şekilde bağışıklığı kurulcak şeklinde açıklama yaptı.