Gizem5213 Kızlar bebeğim 6 aylık olmak üzere 1 hafta var doktora bu hafta götüreceğim ama sizlere sormak istedim bu ay da hangi mamayı almalıyım en iyi içerikli hangisi acaba
Melikeakiner Ben aptamil kullanıyorum çok memnunum, aptamil advance yeni çıkan maması şahane tavsiye ederim.
ozlem_oz aptamil kullanıyorum ben kızıma en çok bunun faydası oldu gaz kabızlık filan da yapmıyor hiç severek içiyor