M16 Kızlar yeğenim yeni doğdu 2 gündür ara ara tititiyor başına böyle birşey gelen varmı doktora götürdük birşey yok dendi ama nöbeti Bilemeyiz falan dendi😔
Evaninanasi M16 merhaba benim de kızım 3 günlük ve dünden beri ara ara titriyor böyle irkilmiş gibi saniyelik oluyor. Sizde bir şey çıktı mı acaba ☹️
Guzelmiguzel M16 yeni doğduğunda bi hafta kadar benim bebeğimde titreme gibi irkiliyordu sonra geçti şükür. İrkilmeden bahsediyorsunuz dimi korkma gibi
mellthemomyone M16 bizim de ilk doğduğu dönemde oluyordu normal bir şey aslında ama yine de takipte kalın. Kötüyü düşünmeyin yenidoğanlarda oluyor böyle
Evaninanasi momybaby yani kasılma vs yok sadece saniyelik irkiliyor gibi oluyor 2 defa fark ettim. Anne karnında da arada olurdu hatta ama o zaman da neden olduğunu anlamazdım. Pazartesi doktora soracağım umarım öyle bir şey değildir 🙏🏻
Evaninanasi Guzelmiguzel aynen benim dr öyle korkma gibi. 37+6 da doğdu kızım haftasını doldurmadı ve anne karnında da ara ara olurdu acaba gelişimi ile alakalı bir şey mi diye düşündüm çünkü kasılma falan olmuyor çok şükür sadece irkiliyor gibi titriyor
Guzelmiguzel Evaninanasi ben de endişe etmiştim geçiyor korkmayın. Arada uykusunda korkma gibi yine oluyor ama sadece kollarını hafif sarıyorum ben kundak gibi daha rahat uyuduğunu farkettim zamanla öğreniyoruz işte