Birkullanici Covid başladı başlayalı covid olmayan ben ,gebeliğin som zamanı covid oldum .aşırı derecede eklem ağrım var . Enfeksiyonum çok yüksek değil sınırda o yüzden antibiyotik kullanmadık .gebeyken covid olan varmı çok korkuyorum bebeğime bişey olur diye
seheriko Birkullanici bende son aylarda geçirdim canım ama çok şükür birşey olmadı. Çok geçmiş olsun🙏
Betul-08 Birkullanici korkma hiç bişey olmaz canım 4-5 güne kendini iyi hissedersin güzel beslen ve bol su
giresun Birkullanici bende aynı durumu yaşadım korkmayın birsey olmuyor çok şükür 🤲 bol bol su dinlenme turşu suyu içmiştim ıhlamur içmiştim bol dus almıştım ..bide bende kan pıhtılaşma oldu 20 gün iğne yemiştim
Tubasahra Birkullanici Gecmis olsun ben de gecirdim ,gorumcem de gecirdi.Cok sukur bi sorun olmadı.Sadece bebeklerin gelisimleri yavasladı.Duzgun beslenmeye ,c vitamini almaya calis,sarimsakli seyle tuket
Birkullanici seheriko teşekkür ederim , inşallah benim kızımda sağlıkla gelir . Enfeksiyon ona geçmemişti değilmi
seheriko Birkullanici yok canım herhangi bir sıkıntı olmamıştı. Bu süreçte beslenmene dikkat et. Doktor uygun görürse takviye falan kullanabilirsin
Betul-08 Birkullanici aynı durumdaydım ama kendimi zorladım canım bebeğin için su sakın ihmal etme en az 3 lt
YigitAras_moom Birkullanici ben oldum çok ağır ağrılarım oldu dayanamicak gibi iki gün boyunca geçti sonra ddimer yüksek çıktı bende kan sulandırıcı kullandım bebegin gelişim yavaşlar iğneden dolayi diye duymuştum ama sıkıntı olmadı çok şükür
Birkullanici YigitAras_moom ben felç gibi oldum resmen kalkamıyordum yerden mahvoldum .kan sulandırıcı normalde de kullanıyorum pıhtılaşma problemim var .o yüzden ekstra bişey almadım o konuda. C vitamini magnezyum parol kullanıyorum .parol iyi geliyor
Adememirrr Birkullanici instada hastalanmayancocuk sayfasını takip edin postlarini okuyun hamileler bebekler çocuklar için çok faydalı bilgiler veriyor.
Gizmomel Magnezyum Ağrılara inanılmaz iyi geliyor magnosit içmiştim eklem ağrılarımı neredeyse sıfırlamıştı. Çok geçmiş olsun canım limonu sık suyunu iç bu da inanılmaz iyi geliyor
Birkullanici Gizmomel normalde de kullanıyordum da günde ikiye çıkardı doktorum .ama parol da iyi geliyor