Çok sakin ağlamayan kendi kendine 1 saat oturan bir bebeğim vardı. Dı.. 2 haftadır annemin yanındayım ve bir kaç gündür bebeğim arkamdan annemin arkasından falan sürekli ağlamaya başladı ve sinirlenip duruyor habire. 6,5 aylık oldu. Atak dönemimi acaba yoksa yer ortam değişikliğinden huy mu değiştirdi bilemedim. Bambaşka bir bebek oldu.. 6. Ay ayak tecrübelerinizi paylaşır mısınız?