Kizlar her gün hasta gibiyim hiçbir şey yapmak istemiyorum.oturup inanın bomboş bakmak istiyorum. Yorgunluk vs değil yorulmuyorum 12.hafta atağında aşırı yoruldum o tamam ama şuan beni yormuyor kızım katiyen. Ama ben bambaşka biri oldum sanki. Sabah kalkıyorum ilk iş kusuyorum. Elim ayağım titriyor başım dönüyor. Kızımı kucağıma dahi alamiyorum. Hamilelik testi dahi yaptım korkudan 🌝🙊 kan değerlerim mi düştü noldu anlam veremiyorum.
Tek kalmak istemiyorum. Ben kızımı 35.gunden beri tek bakıyordum. Ama.suan bakamıyorum gibi. Ablam filan kalıyor haftada 3 gün benle. Dışarı atmak istiyorum kendimi hep ama.cikamiyoruz da . Psikologa gitmeyi düşünüyorum ama emzirmeyi durdurmak istemiyorum. Tabi doktora da anlaticam ama önce sormak istedim yaşayan var mı ben napmaliyim ya🥺🧐🙏🙏
Bu arada kızım 3.5 aylık happymomda varım bueaya yeni açıyorum kayıt 😬🙊