Benherseydenoncebiranneyim Emzirmeye başlayınca göğsüm kanıyor biraz. Ama emzirmeye devam etmesem de olmaz. Süte kan karışmasının bi zararı var mı?
Bercestee Benherseydenoncebiranneyim Ayy kıyamam o göğüs ağrılarım geldi aklıma. Canım emzir sen yinede, bebiş kanı kusuyor zaten. Bu arada naçizane tavsiyem hametan krem kullan mavi renkli olanından, benim göğüs ucumu bi o toparlamıştı. İnşallah bi an önce toparlar, acısız emzirirsin yavrunu
Mavininbiri Benherseydenoncebiranneyim Benimde bugün öyle oldu bebeğim in boğazına da gitti emzirmeye gönlüm razı olmadi. Süt ü elim ile sağıp kaşık ile verdim.
Linlin1511 meme ucunuzu biraz çıkartıp öyle emzirmeyi deneyin. benim de hep öyleydi. silikon uç çıkarcılar var. benim de kanardı hep, sonra bebeğim pembe pembe çıkarırdı kanı. ilk kanı gördüğümde çok korkmuştum ama
Benherseydenoncebiranneyim Linlin1511 meme ucum yok :( silikon uçla emziriyorum. Bi baktım kan olmuş hep içi
Linlin1511 Benherseydenoncebiranneyim ben mamajoo göğüs ucu çıkartıcı kullanmıştım. bir inceleyin isterseniz. onunla hem meme ucunu çıkartıyordum hem de ucu çıkartırken süt de meme ucuna geliyordu. emerken süt gelmiyor diye sinirlenmiyordu. uç da çıkınca hop hemen memeyi dayıyordum ağzına. benim de sağ göğsümün ucu hep yarık şekilde yaraydı. o memeyi ne zaman versem off yine sıra bu memeye geldi diye içim acırdı. bir araştırın derim, ben faydasını görmüştüm.
Mercan35 Bende o şekilde emzirdim agzının kenarından kan sızıyordu😔 doktor hiç bir şey olmaz dedi , kanlı kırmızılı kusabilir sonrasında korkmayın
Benherseydenoncebiranneyim Bercestee lansinoh kremi kullanıyorum şu an bir de gümüş kapak. Bazen geçiyor bazen emdiğinde tekrar kanıyor. Acaba bir öğün mama versem göğüslerim dinlense olur mu ki? Ne zaman geçiyor bu göğüs yaraları? 🥺
Bercestee Benherseydenoncebiranneyim Benim 2 buçuk ay sürdü canım, lansinohu göğüs uçlarım iyileştikten sonra kuruyup tekrar kötü olmasın diye sürüyordum. Mama konusunda doktoruna danıştın mı canım, şimdi o konuda yanlış yönlendirmek istemem