Hanimlar selam. 1 aylik bebegim var. Uyanik olduğu süreç boyunca ki bu bazen 2 3 saat olabiliyor. Max yarım saatte genelde 10 15dk da bir emmek istiyor. Uzun sure emince de kusuyor burnundan falan da geliyor. Bu sefer çok kustugu için yeniden emmek istiyor. En son yorgun düşüyor emerken uyuyor başka türlü de uyutamiyorum. Emzikte tutmadi hiç. Ne yapabilirim?? Bebegi böyle olan var mı?