Tam bu postu açacaktım ama varmış keşke olmasaydı da hepimizin sütü çok olsaydı.Bebeğim bugün 2. ayına girdi,doğduğundan bu yana duşa bile girerken memelerimden süt akarken bugün doktor beklediğimizin altında kilo almış sütünüz azalmış olabilir dedi ki dün kardeşime söylemiştim azaldı gibime geliyor diye demek mi varmış bir süredir böyle bişey.Kızlar olmamalı böyle bişey çünkü iyiydi yani ama memede süt varken sağmıyordum ondan da olur dedi bir arkadaşım dolu bırakma memeni hep sağ ki yeri dolsun demişti çok üzgünüm bugün kafam hep uçuk gezdim.Bu arada doktoe damla verdi,boza ile aran nasıl boza iç bol bol dedi kızlar.Eczaneye gittim sizin önereceğiniz bir şey var mı dedim o da Solgar’ın tablet şişesini önerdi,kendi eşim de çok faydasını gördü dedi.Hem sütü hem de sür kalitesini artırıyor dedi.İnşallah hepimizin dolsun memeler sütle🙏🏻😔😔