Alininnannesii Kızlar bebeğim 10 aylık oldu ve 2 dişi var ilk dişini 7 buçuk aylıkken çıkarmıştı başka çıkarmadı acaba normal mi sizin bebeklerin kaç dişi var?
Gmznr2909 Alininnannesii oğlum 10 ayının sonra haftasında şuan 8 dişi var ama diş çok değişken bir olay her bebekte aynı değil
Dali05 Alininnannesii benimki bir hfta sonra 10 aylik olcak suan 6disi var.Telas yapmayi bir anda da cikabilir,her bebekte farkli zamanda cikiyor
LadyGugu Alininnannesii 6. ayın sonunda çıkardı ilk dişini ve şu an 8. diş geliyor. Son 2 aydır sürekli diş çıkarıyor. 🥲 Keşke bizde de biraz yavaşlasa süreç.
Alininnannesii LadyGugu olsun sağlık olsun bende çıkarmıyor diye telaş yapmıştım dediğiniz gibi her bebek farklı
LadyGugu Alininnannesii Hiç endişelenmeyin çok değişiyor süreçler bebekten bebeğe. Üst alt çıkınca emzirme bile çok zorlaştı. Sürekli yeni diş geliyor ya damakları da sürekli kaşınıyor ve aşırı ısırır oldu. omuzlarımız bile çürük ve yara içinde.
Adememirrr Alininnannesii Şuan tam 11 aylık ilk dışını 8 aylık çıkardı.10 gün öncesine kadar 4 dışı vardı şuan 8 🤣yani 10 günde 4 dış birden patlattı.
Adememirrr Alininnannesii Sizin bebiste birden hepsini arka arkaya çıkarabilir endişelenmeyin.Sağlıkla büyüsün incileri❤️
Zyneepemree Alininnannesii ilk dişini 8 aylıkken çıkardı şuan 11 aylık 5 tane dişimiz var hatta alt dişleri çıkardı üstünden çıkması gerekirken alttan bir tane daha çıkardı sonra üsten çıkardı çocuktan çocuğa değişiyor sanırım