Kızlar selam. Doğum rapor parası hakkında detaylı bilgisi olanlar nedir şartları. Ben özel sektör calısanıyım. bankacıyım , şuan ücretli izindeyim maaş alıyorum bu durumda da rapor parası alabiliyor muyuz? Herhangi bir yere başvuruda bulunmadım henüz ama pazartesi ptt yi arayacağım