kenankaan Sarelifhanm doğum yardımı mı? Eğer oysa aile ve sosyal politikalar bakanlığının hizmetlerinde “doğum yardımı başvuru sonucu sorgulama” kısmında yazıyor. Ödeme aşamasında diyorsa PTT Üzerinden yapılan kurum ödemeleri sorgulama kısmına bakıyorsunuz sonra. Orda da yattıysa gözüküyor. Gidip PTTden kimlik gösterip paranızı alıyorsunuz
Nehirasu Sarelifhanm doğumunuz sisteme işlendiyse eğer ve e devlette bir banka ıbanınız tanımlıysa direkt doğum sonrası yatıyor yattığı bilgisini ıban kayıtlı bankanın bilgi mesajı ile görebilirsiniz eğer kayıtlı ıbanınız yoksa ptt ye yatıyor kimliğinizle alabiliryorsunuz
KbraYavz Sarelifhanm Eger başvuru yaptıysanız aile ve sosyal e bebek 50 günlük olunca annenin adına ptt ye yatıyor dogum yardımı. Süt parası da başvuru yapılınca anne sigortalı çalışan ise annenin hesaba eğer çalışmıyorsa baba sigortalı ise onun hesabına yatıyor
Veragillerden Arama kısmına kurum ödemeleri PTT yazın, çıkıyor. Bana yattığında mesaj gelmedi. Yani mesaj gelmesini beklemeyin. E devletten bakın.
Kboss Sözleşmeli kamu personeliyim. Doğum parasını herkes alabiliyor mu, almak için ne yapmak gerekiyor